sobota, 8 lutego 2014

Sztuka dorastania

Szczerze mówiąc ostatnio mam zupełną pustkę,nie wiem o czym pisać ;( W całym swoim życiu obejrzałam bardzo dużo filmów,przesłuchałam miliony piosenek,przeczytałam wiele książek,a mimo to nigdy nie wiem o czym pisać ; c Na szczęście niedawno oglądałam filmy w poszukiwaniu inspiracji. I trafiłam na "Sztuka dorastania"

SZTUKA DORASTANIA
"Na świecie żyje ponad 6 miliardów ludzi, około 160 tysięcy codziennie umiera. Po co w ogóle żyć, jeśli i tak wiadomo, że czeka nas śmierć w samotności?" Takimi słowami rozpoczyna się opowieść o niezwykle utalentowanym nastolatku z problemami.
Film opowiada o chłopaku, samotniku,który kiedy coś robi wkłada w to jak najmniej wysiłku.George jest w ostatniej klasie i opuścił się  w nauce, przez co grozi mu wyrzucenie ze szkoły, ciągle pakuje się w jakieś kłopoty.Wkrótce poznaje popularną dziewczynę, Sally. Dzięki niej powoli odzyskuje sens we wszystkim co robi. Zaczyna podążać za swoimi marzeniami.Jednak sprawy,które z pozoru wydają się błahostkami dla Georga są prawdziwą męczarnią. Chłopak nie tylko darzy dziewczynę czymś więcej niż tylko przyjacielską miłością,ale przede wszystkim nie potrafi tego w żaden sposób pokazać.

"Mam prawdziwy problem z motywacją"


"Jestem zakochany w Tobie.Zawsze byłem"


"Żyjemy samotnie,umieramy samotnie.Wszystko inne to tylko iluzja"





~Majka ; ) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz